I pretend it's all okay

vaknade upp med fint sällskap, bestämde mig dock för att stanna hemma. Nu sitter jag i Mons stora klasströja och försöker plugga på ekonomiprovet som är imorgon. Egentligen hatar jag att vara hemma från skolan, det är ensamt och rastlöst. Så nu tänker jag plugga stenhårt till det här så jag kan ta mig till skolan imorrn och fixa ett g iallafall.
idag har jag en önskan, att kunna lita på människor. Jag hatar verkligen tillit, oavsett blir man sviken i slutändan.
Jag vill hålla allting enkelt men världen funkar uppenbarligen inte så.
måste fortsätta plugga nu, peace.

förresten så vore det väldigt trevligt att fylla arton snart så jag kan börja töjja upp öronen lite mer, till 20mm ungefär, 12 mm som jag har nu känns så fjuttigt. Sen pierca antingen medusa eller septum! mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0