bevisar min rastlöshet

1. Tre namn jag lyssnar till: Olle, Rosen, Hamster

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag vågar stå för vad jag tycker.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min negativa syn på allting

4. Detta är jag rädd för: Att bli ensam

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Musik, mat och sömn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: sjunga, spela gitarr och vara långsint

7. Detta tycker jag om att göra: sova

8. Detta vill jag göra just nu: Sommar, ligga i gräset med fint sällskap och röka.

9. Bästa känslan: frihet

10. Värsta känslan: att bli sviken

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: ärlig, humor och hårig

12. Är jag kär just nu? tyvärr ja

13. Jag vill gifta mig: nej!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: sett nya zeeland och kent

15. Min käraste ägodel: min hatt!

16. Något jag vill ha i present: att kent kommer till p&l

17. Detta har jag på mig just nu: trosor och mons klasströja.

18. Favoritkläder: hatt, strumpbyxor med svart klänning och dr martens

19. Favoritdjur: kissekatten

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: indie och rock

21. Favoritlåt just nu: Kings of convenience- Mrs cold, Kent- Chans

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Det enda roliga är svenska, resten talar för sig själva.

23. Stjärntecken: Skytten

24. En bok jag älskar: Fråga alice.

25. En film jag älskar: Lords of dogtown

26. Tv-program jag gillar: följer enbart top model och solsidan

27. Favoritdoft: lukten vid nacken på killar.

28. Detta äter jag gärna; choklad

29. Dricker helst: mjölk

30. Favoritgodis: choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: London eller Nya zeeland

32. Färg på mina ögon: Grå blå

33. Min längd: 1.70 ungefär.

34. Jag tror på: ingenting

35. Jag spelar: mitt tråkiga spel på mobilen under sömnlösa nätter

36. Person jag beundrar: min bror

37. Så här bor jag: Villa med mamma och pappa

38. Vill du alltid bo kvar i Sverige?: inte en chans, jag ska härifrån!

39. Det här tänder mig: när det är impulsivt

40. Det här gör mig avtänd: när sängens knak överröstar

41. Favoritfärg: svart

42. Favoritcitat: If I can't make myself feel better, how can I expect anyone else to give a shit?

43. En hemlighet jag vet: en hemlis är en hemlis riight

44. Bästa present jag fått: min dator, materiella bitch

45. Senast köpta skiva: måste nog vara en av Jose Gonzalez

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon och tuttisar

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: tänder och lår

48. Udda förmåga/egenskap: kommer ihåg alla detaljer, vad folk sagt, haft på sig osv.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En hamster

50. Vad lyssnar du på just nu?: old man med neil young

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: försöka få mina timmars sömn

52. Var är dina föräldrar födda?: båda i vässan

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: itunes

54. Vilken är din favoritrestaurang? don't give a shit, donken...

55. När badade du i en pool senast?: i somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: ja på nybygge!

57. Hur många barn vill du ha?: Två pojkar

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? schlager och svenskemohiphop

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Ett tag kvar till nästa val, men är röd röd röd

60. Vad har du för TV-kanaler?: Dom vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?: Ja.

62. Har du busringt någon gång?: hihi ja

63. Har du fått felparkeringsböter?: nix

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: lätt

66. Har du en egen trädgård? vi kan låtsas

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Nemi

68. Kan du alla orden i nationalsången?: tror ej det

69. Badkar eller duschkabin? dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: The expriment

71. Favoritpizza?: med oxfile och bea

72. Chips eller popcorn?: Chips!

73. Vilken färg på läppstift använder du?: mörkrött

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: allergisk tjej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: haha jättemånga..

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppeljuice.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Kommer inte ihåg. Förmodligen med Tina på donken

78. Favoritchoklad?: palle kuling!

79. När röstade du senast?: för ung, men hade röstat på socialdemokraterna.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: minns inte

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Haha nej, aldrig tävlat i nåt tror jag.

82. Är du bra på matlagning? grym!

83. Klarar du att tanka själv?: sällan

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?: Nej, fast dom är bra på att göra en sugen.

85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Yes

87. Vad var det senaste du handlade?: mat förmodligen

88. Har du kräkts offentligt? hm, tror inte det

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?:
Hitta den sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej, intresset kan finnas men inte kärleken.

91. Har du ringt någom betalnummer? Nej?

92. Kan man vara vän med sitt ex? är vän med mina tre, så jag svarar ja

93. Vem var den senaste du besökte på sjukhuset? måste varit min bror för några år sedan.

94. Hade du mycket hår som liten bebis? hade jag säkert

95. Vad har du för meddelade på telefon/mobilsvar? dunno

96. Vad har du i din väska? tändare, parfym, hårspray och strumpbyxor

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? äter flingor typ

98. Vad är du tacksam för idag? Mina vänner och familj

99. Var hittade du den här listan? på någon random blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna? .

Kommentarer
Postat av: tina

snnor denna, har tråkigt

2011-01-25 @ 22:23:27
URL: http://athinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0