London calling

min dröm är att bo i London, trots att jag inte varit där än vet jag att det är där jag hör hemma.
Jag blir galen på Sverige och framförallt Västerås, jag måste härifrån så fort som möjligt.
Ibland önskar jag att jag var född i ett annat land i en annan tid, att just nu var år 1970 typ. Åh underbart.
Men man får väl somsagt acceptera nuet och jag ser framför mig en lång regnig gata i London, i  svarta kläder, hatt, dr martens, medusa, en musiker till pojkvän, röka i massor, skita i allt och leva för musik.  Även om det låter  gay så tänker jag uppfylla min dröm, oavsett. Jag tänker inte stanna i Sverige för fem öre om jag har möjligheten att bo någon annanstans.
Upp till bevis hihi.

tänkte förresten ägna mitt inlägg till världens vackraste människa också:





Kommentarer
Postat av: Cali

"Jag tänker inte stanna i Sverige för fem öre om jag har möjligheten att bo någon annanstans."



Man får inte möjligheter, man skapar dom. Trodde verkligen att du hade varit i London, som den fanatiker jag trodde du var av staden och landet(?).



I höst så drar jag tillbaka till England i tre veckor och har praktik, halva tiden i Manchester och halva i London. Du är välkommen att haka på, där har du en möjlighet. :)



Sköt om dig!

2011-02-19 @ 13:01:33
Postat av: NATHALIE

ALLTSÅ OLIVIA. du måste driva. första bilden, "vägledaren" och puuuubis :( såååå disgusting. puss bebis <3

2011-02-19 @ 16:15:58
URL: http://lilldesiree.blogg.se/
Postat av: sv: calle

självklart skapar man sina egna möjligheter, så fort jag fyller 18!



åh du det låter som en mycket fin möjlighet jag inte skulle tacka nej till. :)

2011-02-19 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0